رمز اینستاگرامتان را فراموش کرده‌اید؟ نگران نباشید. این اتفاق برای اکثر مردم میفتد!

چند راه خیلی ساده برای بازیابی پسورد اینستاگرام وجود دارد، که در این مقاله با هم آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل
  • بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
  • بازیابی رمز اینستاگرام از طریق نام کاربری
  • بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت
  • بازیابی رمز اینستاگرام بدون شماره و ایمیل و از طریق گوگل

اینستاگرام را باز کنید و تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا در چند قدم گذرواژه اینستاگرامتان را بازیابی کنید؛ اما اگر می‌خواهید سریع‌تر رمز عبور خود را بازیابی کنید، در ویدئوی 30 ثانیه زیر هم به شما آموزش دادیم:

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل

در این قسمت نحوه ریست کردن پسوورد اینستاگرام از طریق ایمیل را یاد می‌گیریم، اگر به ایمیلتان دسترسی ندارید به سراغ روش‌های بعدی بروید:

1 . در مرحله اول وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود بر روی گوشی موبایل شوید و بر روی ?forgot password و یا فراموشی رمز عبور کلیک کنید.مرحله اول بازیابی رمز اینستاگرام2 . در کادر بالای صفحه آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده اید را وارد کنید.مرحله دوم بازیابی رمز اینستاگرام3 . ممکن است با ایمیل خود چندین اکانت داشته باشید، در این مرحله حسابی که پسوورد آن را فراموش کرده‌اید، انتخاب کنید.مرحله سوم بازیابی رمز اینستاگرام4 . ایمیلی از طرف اینستاگرام حاوی recovery code برای شما ارسال می‌شود. ایمیل را باز کنید و طبق تصویر عددی که مشخص شده را کپی کنید.مرحله چهارم بازیابی رمز اینستاگرام5 . عدد recovery code را در کادر مشخص شده وارد کنید.مرحله پنجم بازیابی رمز اینستاگرام6 . به مرحله آخر رسیدیم. در این مرحله یک رمز عبور جدید (ترجیحا رمزی که یادتان بماند!!) انتخاب کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.مرحله ششم بازیابی رمز اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

اگر ایمیل ندارید، نگران نباشید! بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل هم شدنی است. اما برای این روش لازم است که حتما زمان ثبت‌نام شماره موبایل خود را وارد کرده باشید.

1. در مرحله اول مانند بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل، بر روی ?forgot password و یا فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

مرحله اول بازیابی رمز اینستاگرام2. در داخل کادر شماره موبایلی که با آن حساب اینستاگرام ساخته‌اید را وارد کنید.

مرحله دوم ریست پسوورد اینستاگرام با شماره3. اینستاگرام برای شما پیامکی حاوی یک کد می‌فرستد.

مرحله سوم ریست پسوورد اینستاگرام با شماره4. کدی که برای شما ارسال شد را در داخل کادر مشخص شده بنویسید.

مرحله چهارم ریست پسوورد اینستاگرام با شماره5. در این مرحله حساب‌هایی که با این شماره خود ساخته‌اید را نشان می‌دهد. اکانتی که رمز آن را فراموش کرده‌اید را انتخاب کنید.

مرحله پنجم ریست پسوورد اینستاگرام با شماره6. رسیدیم به مرحله آخر! وقت آن است که رمز جدیدی برای اکانت خود انتخاب کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام با نام کاربری

ریست کردن پسورد اینستاگرام با نام کاربری دقیقا شبیه به مراحل بازیابی با ایمیل می‌باشد. بعد از این که در کادر مشخص شده نام کاربری اکانت خود را نوشتید، اینستاگرام برای شما پیامک و یا ایمیلی حاوی یک کد می‌فرستد. با وارد کردن کد در کادر مشخص شده، می‌توانید رمز جدیدی برای حساب Instagram خود انتخاب کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت

ریست کردن پسورد اینستاگرام از طریق سایت بسیار ساده است. فقط کافی است وارد سایت اصلی Instagram شوید و مثل روش‌های قبلی بر روی ?forgot password کلیک کنید. بعد از آن اینستاگرام ایمیلی حاوی یک لینک برای شما می‌فرستد. با کلیک کردن بر روی لینک می‌توانید رمز جدیدی برای حساب خود انتخاب کنید.

ریست پسورد با سایت

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل

آیا قبلا از طریق گوگل وارد حساب اینستاگرام خودتان شده‌اید و گزینه Save Password را هم انتخاب کرده‌اید؟ اگر جواب شما مثبت است، خیلی راحت می‌توانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید:

افزایش محبوبیت و تعداد بک‌لینک‌هاحتما بخوانید: افزایش محبوبیت و تعداد بک‌لینک‌ها

1. کروم را بر روی گوشی خود باز کنید.

2.منوی گوگل را باز کنید و بر روی Setting کلیک کنید.ریست کردن پسورد اینستاگرام مرحله دوم3. در این مرحله گزینه Passwords را انتخاب کنید.ریست کردن پسورد اینستاگرام مرحله سوم4. نام کاربری خود و Instagram را در این بخش می‌توانید پیدا کنید. بر روی آن کلیک کنید.ریست کردن پسورد اینستاگرام مرحله چهارم5. بر روی علامت چشم کلیک کنید تا رمز خود را ببینید.ریست کردن پسورد اینستاگرام مرحله پنجم

سوالات متداول درباره ریست پسورد اینستاگرام

در این قسمت، به رایج‌ترین سوالاتی که درباره ریست پسورد اینستاگرام پرسیده می‌شود، پاسخ خواهیم داد تا بتوانید به راحتی به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

پسورد اینستاگرام را فراموش کردم، چطور می‌توانم آن را بازیابی کنم؟
برای بازیابی رمز عبور، ابتدا وارد صفحه ورود اینستاگرام شوید و روی گزینه "رمز عبور را فراموش کرده‌اید؟" کلیک کنید. سپس باید یکی از روش‌های بازیابی از جمله ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری خود را وارد کنید. اینستاگرام یک لینک برای بازیابی رمز به شما ارسال می‌کند.

آیا می‌توانم گذرواژه اینستاگرام را از طریق فیسبوک بازیابی کنم؟
قبلاً این امکان وجود داشت که رمز اینستاگرام را از طریق حساب فیسبوک بازیابی کنید، اما متاسفانه این قابلیت در حال حاضر غیرفعال شده است. برای بازیابی رمز عبور باید از روش‌های دیگر مثل ایمیل یا شماره تلفن استفاده کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن شدنی است؟
در صورتی که به ایمیل یا شماره تلفن خود دسترسی ندارید، بهترین راه این است که سعی کنید از طریق گزینه‌های دیگر مثل ریست پسورد از طریق گوگل، استفاده کنید.

چقدر طول می‌کشد تا رمز جدید را دریافت کنم؟
معمولاً بعد از درخواست بازیابی رمز، لینک مربوطه بلافاصله به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می‌شود. اگر ایمیل یا پیامک را دریافت نکردید، پوشه اسپم (Spam) خود را هم بررسی کنید.

اگر سوال دیگری دارید، حتماً در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم!