دوست دارید صدای خود را به صدای خواننده محبوبتان، یک گوینده معروف یا حتی یک شخصیت کارتونی تبدیل کنید؟ امروزه با ابزارها و سایت‌های رایگان هوش مصنوعی، تغییر صدای به هر صدایی که می‌خواهید فقط یک کلیک فاصله دارد! این جا قرار است با بهترین این ابزارها آشنا شویم. آماده‌اید؟!

با هوش مصنوعی تغییر صدا می توانید در تماس های صوتی صدایتان را تغییر دهید.

تغییر صدا با هوش مصنوعی (خلاصه مقاله در یک نگاه!)

در این مقاله 7 تا از بهترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی را معرفی می‌کنیم. استفاده از این ابزارها آن قدر ساده‌ست که حتی اگر تا حالا با ابزارهای هوش مصنوعی کار نکرده باشید، اصلا جای نگرانی نیست! تازه، خیلی از امکاناتشان هم رایگان است و راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. خیالتان راحت، ما همه این ابزارها را تست کردیم و مطمئن شدیم که واقعا کاربردی هستند! این ابزارها عبارتند از:

یک جدول جمع و جور هم آماده کردیم که در آن ویژگی‌های این ابزارهای AI را کنار هم گذاشتیم. این شکلی اگر می‌خواهید بدانید کدام ابزار برای شما مناسب‌تر است، بدون معطلی به جوابتان می‌رسید!

مقایسه ویژگی های ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی

نرم افزار Voice.ai

اگر به دنبال یک ابزار خفن برای تغییر صدا آنلاین هستید، Voice.ai یکی از بهترین گزینه‌هاست! این ابزار هوشمند که این روزها حسابی محبوب شده است می‌تواند صدای شما را در لحظه و به طور طبیعی تغییر دهد، طوری که انگار شخص دیگری در حال صحبت کردن است!

برای این که Voice.ai را تست کنیم، از یکی از همکارانمان خواستیم صدای خودش را ضبط کند. بعد با این ابزار، صدای او را به صدای ترامپ تغییر دادیم! آموزش استفاده از این نرم‌افزار تغییر صدا و نتیجه آن را می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید:

Voice.ai رایگان است و می‌توانید از امکانات پایه‌اش لذت ببرید. ولی اگر دنبال افکت‌های حرفه‌ای‌تر و کیفیت صدای بالاتری هستید، خرید اشتراک آن واقعا ارزشش را دارد و دست شما را برای تغییر صدا حسابی باز می‌کند!

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده Voice.ai، امکان شخصی‌سازی بالای آن است؛ می‌توانید صدای منحصر به فرد خودتان را بسازید و یا از کتابخانه بزرگ و پر از صداهای متنوع آن استفاده کنید (یه خبر خوب این که صدای خیلی از شخصیت‌های معروف ایرانی مثل جواد خیابانی، عادل فردوسی‌پور و... هم در این کتابخانه هست!).

در Voice.ai شخصیت های معروف ایرانی هم هستند.

برنامه HitPaw Voice Changer

HitPaw Voice Changer یکی از بهترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی است که مثل Voice.ai به شما اجازه می‌دهد در لحظه صدایتان را عوض کنید؛ از صدای بامزه ماریو و مینیون‌ها گرفته تا شخصیت‌های معروف دیگر. خلاصه که انتخاب صدا دست خود شماست!

این برنامه تغییر صدا مخصوص گیمرها، استریمرها و یوتیوبرها طراحی شده تا لحظات بامزه‌تر و جذاب‌تری را در بازی‌ها و ویدئوهایشان بسازند.

نکته جالب‌تر این که می‌توانید افکت صداهایتان را به سلیقه خودتان تنظیم کنید؛ از حجم تا زیر و بمی و تُن صدا، همه را می‌توانید تغییر دهید تا به همان صدایی که دوست دارید برسید. برنامه ویس چنجر روی سیستم عامل‌های ویندوز و مک کار می‌کند و با برنامه‌های محبوبی مثل دیسکورد، گوگل میت و زوم هم سازگار است.

برای استفاده از HitPaw Voice Changer باید نرم افزار آن را بر روی ویندوز یا مک نصب کنید.

سایت FakeYou

فیک یو (FakeYou) یکی دیگر از بهترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی است. با فیک یو هم می‌توانید متن یا صدا را به صدای افراد مشهور یا شخصیت‌های کارتونی تبدیل کنید. اما قابلیت‌های FakeYou به همین جا ختم نمی‌شود! برای مثال می‌توانید تصاویرتان را متحرک کنید، به ویدئوها استایل‌های خاص اضافه کنید و...

یکی از مزیت‌های FakeYou نسبت به بقیه ابزارهای هوش مصنوعی این است که در نسخه رایگان هم می‌توانید به صدای شخصیت‌های زیادی دسترسی داشته باشید و نتیجه نهایی را در هر فرمتی که دوست دارید ذخیره کنید و یا به اشتراک بگذارید.

ووکامرس چیست و کدام معیارهای یک فروشگاه‌ساز را دارد؟حتما بخوانید: ووکامرس چیست و کدام معیارهای یک فروشگاه‌ساز را دارد؟

نرم افزار FakeYou علاوه بر تغییر صدا به شما اجازه می دهد تصاویر خود را هم متحرک کنید.

حتما شنیده‌اید که هوش مصنوعی دارد دنیای تولید محتوا را زیر و رو می‌کند. نه؟! برای مثال با AI فقط در چند دقیقه می‌توانید این پروژه رو مثل یک حرفه‌ای انجام دهید:

پروژه تولید محتوا که می توانید با استفاده از هوش مصنوعی از آن کسب درآمد کنید.

اگر شما هم دوست دارید با این ابزارهای هوشمند کار کنید و از آن‌ها کسب درآمد هم داشته باشید، دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

ما این‌جا هستیم تا صفر تا صد تولید محتوا با این ابزارها را به شما یاد و راه‌های کسب درآمد از آن‌ها را هم به شما نشان دهیم. منتظر چی هستید؟! همین حالا کلیک کنید و با سرفصل‌های دوره آشنا شوید تا ببینید قرار است چه مهارت‌های جذابی یاد بگیرید!

اگر دوست دارید روش های دیگر کسب درآمد از هوش مصنوعی را هم یاد بگیرید، حتما سری به مقاله ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد از هوش مصنوعی بزنید.

برنامه Voicemod

تصور کنید در حال بازی آنلاین هستید و صدای شما به صدای یک ربات یا یک هیولای ترسناک تبدیل می‌شود، یا شاید بخواهید در یک تماس ویدیویی دوستانتان را با صدای یک کاراکتر کارتونی شگفت‌زده کنید.

Voicemod با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، مجموعه‌ای از فیلترهای صدا را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به راحتی و به صورت آنی از آن‌ها استفاده کنید. این برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی با تمامی پلتفرم‌های محبوب مثل Discord، Twitch و Zoom سازگار است و نصب و استفاده از آن هم فوق‌العاده ساده است. اما به‌صورت آنلاین در وبسایت قابل استفاده نیست و حتما باید نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید.

نرم افزار VoiceMode یکی از بهترین نرم افزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی است.

نرم افزار MorphVOX

MorphVOX یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای تغییر صداست که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند صدای شما را به کلی متحول کند! با این این نرم‌افزار هم می‌توانید صدای خود را به صورت زنده تغییر دهید و در لایو یا بازی‌های ویدئویی به یک شخصیت کاملاً متفاوت تبدیل شوید.

یکی از ویژگی‌های جذاب MorphVOX این است که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و هوش مصنوعی، صدای خروجی کاملاً طبیعی و واقعی به نظر می‌رسد. حتی می‌توانید افکت‌های محیطی مثل صدای باران یا شلوغی خیابان را هم به صدا اضافه یا از قابلیت حذف نویز آن استفاده کنید، تا مکالمه‌های شما واقعی‌تر شوند. ویژگی خیلی خوب MorphVOX این است که مصرف کمی از منابع سیستمی دارد و در حین اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین دیگر، عملکرد عالی خودش را حفظ می‌کند.

در نرم افزار تغییر صدا با هوش مصنوعی MorphVOX می توانید علاوه بر تغییر صدا از افکت‌های صوتی هم استفاده کنید.

سایت iMyFone MagicMic

iMyFone MagicMic با ارائه بیش از 100 افکت صوتی و 125 صدای آماده، شما را قادر می‌سازد تا به هر شخصیتی که دوست دارید تبدیل شوید؛ از صدای ربات گرفته تا صدای شخصیت‌های محبوب کارتونی!

ویژگی برجسته این نرم‌افزار استفاده آسان آن است؛ تنها با یک کلیک می‌توانید صداها را تغییر دهید. علاوه بر این، MagicMic از پلتفرم‌های مختلف مانند Discord، Skype، Zoom و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند و حتی در بازی‌های محبوبی مثل PUBG و Fortnite نیز قابل استفاده است. نکته جذاب دیگر این است که iMyFone MagicMic صدای شما را با محیط اطراف هماهنگ می‌کند، به‌گونه‌ای که صدایتان طبیعی‌تر و واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

تست A/B چیست و چگونه به افزایش فروش سایت کمک می‌کند؟حتما بخوانید: تست A/B چیست و چگونه به افزایش فروش سایت کمک می‌کند؟

معرفی iMyFone MagicMic به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی

نرم افزار Altered Studio

فرض کنید می‌خواهید یک ویدیو بسازید و به صدایی متفاوت برای شخصیت‌ها نیاز دارید، یا اگر پادکستر هستید و می‌خواهید صدای خود را تغییر دهید؛ Altered Studio دقیقاً همان ابزاری است که به آن نیاز دارید! این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا با چند کلیک ساده، صدای خود را به طیف وسیعی از صداهای مختلف، از صدای مردانه تا زنانه و حتی صداهای فانتزی، تبدیل کنید.

مهم نیست که حرفه‌ای هستید یا تازه‌کار، این ابزار برای همه مناسب است. از این گذشته، Altered Studio به دلیل استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، می‌تواند صدای شما را به طبیعی‌ترین و باورپذیرترین شکل ممکن تغییر دهد.

با Altered Studio می توانید صدای خود را با AI در لحظه تغییر دهید.

در این مقاله با 7 تا از بهترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی آشنا شدیم که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحانشان کنید! اگر سوالی درباره کار با این ابزارها هم دارید، برای ما بنویسید! خوشحال می‌شویم کمکتان کنیم تا بهترین تجربه را داشته باشید.